Panasonic TX-L32ET5

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic TX-L32ET5 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

axelgron 15-10-2013
Geschreven voor: Panasonic TX-L32ET5

Ik heb de tv gekocht vanwege de vele aansluitingen maar alles wat ik tot nu toe heb aangesloten zorgde voor problemen:
* USB-stick: het is ons niet gelukt om foto's te bekijken die in submappen staan.
* VGA-aansluiting: het beeld van de pc kwam niet goed in het midden en werd te klein getoond of er viel een stuk weg.
* Optische uitgang: het geluid van de tv is niet geweldig, daarom is het logisch om er een hifi-set op aan te sluiten, maar met de standaardinstellingen loopt het geluid op de optische uitgang niet synchroon met het beeld. (Dit is te verbeteren door de tv op de 'game'-stand te zetten)
* Scart-aansluiting: via het meegeleverde adaptersnoertje kregen wij geen goed beeld.

Verder vind ik het internetmenu en de internetapps onhandig werken.
Deze review betreft overigens de witte versie van de tv (TX-L32ET5EW).

Jeedoublejoe 13-01-2013
Geschreven voor: Panasonic TX-L32ET5

Heb deze TV een paar weken geleden voor op de slaapkamer gekocht. In deze prijsklasse bood deze tv meer functionaliteiten dan andere merken, voor het aantal Hertz: 300. Aansluiten ging makkelijk, nieuw software eroverheen geen probleem. En ook de CI plus kaart werd zonder problemen geinstalleerd. Omdat het een smart tv is zitten er veel mogelijkheden op. En daarin vind ik dat Panasonic een iets handigere structuur had kunnen kiezen, maar je went er snel aan. Beeld is haarscherp, geluid is goed, en vooral de vormgeving is prachtig van de tv. De apps werken goed, al zijn het er niet veel, maar You-Tube werkt geweldig (zeker in combinatie met de iPad). De passieve 3D werkt goed op 1 ding na: met een aangesloten USB of mediaplayer krijg je op geen enkele manier de ondertitels juist op je beeld. En dat is zonde, want verder is de 3D te gek om te zien. Had ik dit geweten, dan had ik vermoedelijk voor een ander toestel gekozen. Als 2e toestel heb ik echter meer waar voor mijn geld.

Hobbest 12-07-2012
Geschreven voor: Panasonic TX-L32ET5

Paar weken geleden deze tv gekocht, als opvolger van mijn oude Panasonic.

beeld is heel helder en scherp, gebruik hem voornamelijk in combinatie met de ps3 en over de beeld kwaliteit ben ik zeer tevreden.

Voor een standaard tv is het geluid ook prima.

Het passieve 3d is een leuke extra toevoeging en voor het geld de prijs meer dan waard!